onsdag 20. januar 2010

Blogge ja!!!

Det var det da, kanskje på tide å få igang denne bloggen!
Føler vel at dette ikke er noe jeg er særlig god til men vet at dette kan hjelpe meg på veien mot å nå mine mål så jeg får vel gjøre et forsøk..
Jeg er nå godt igang med både trening og kosthold. Mitt første del mål er å gå ned 10 kg frem til jeg reiser til Tyrkia 1 mai med Jomfrureier på bootcamp med Marie som personligtrener. Det gleder jeg meg sykt til.. 1 uke med trening 2-3 ganger daglig og masse sol og moro.. Jeg kommer nok helt garantert til å skrive mere om dette senere også..

Tenkte jeg skulle bruke denne bloggen til å dele mine oppturer, nedturer, tanker, følser, gleder, sorger, treningstips, matoppskrifter o.l

I går var jeg på bootcamp trening på norges desiderte beste treningstudio Studio step up. Studio step up er et kombinert danse og treningssenter med verdens hyggeligste atmosfære. Det er et sted ALLE vil føle seg hjemme!! Her er takhøyden STOR!!
Jeg trener her i hovedsak 2 dager i uken, tirdager og torsdager, i tillegg til at jeg prøver å gjennomføre endel egentrening hjemme.. Har nå kjøpt meg Wii fitness og kommer til å bruke dette flittig fremover..

I dag har det ikke blitt tid til noe særlig trening da jeg jobbet til 17 og måtte rett på garasjemøtet i sameiet.. Jippi.. Så var det å reie i butikken, handle inn litt grønnsaker og hjem og lage kyllingwok med quinoa.. Knall.. Har lagd opp litt ekstra som blir middag i morgen før jeg skal på trening..

Men jeg har også lært at søvn er like viktig som kosthold og trening så jeg får avslutte mens leken er god og klokka er før midnatt,det er sjelden jeg får til..

God natt <3

1 kommentar:

  1. Så moro at du er i gang med bloggingen!
    Synd for meg, for det går ut over jobbingen nå haha...
    Kos deg! Klem M

    SvarSlett