tirsdag 26. januar 2010

BOOT CAMP!!!!

Jeg rett og slett elsker bootcamp!!!! kremt... (min PT leser bloggen min skjønner du)
Neida, det er faktisk en god del sannhet i det!! Har vært på en knall bra trening i dag! Det er pain all over mens det holder på men faen å digg det er å sette seg i sofaen med god samvittighet etterpå!! Jeg har som sikkert de fleste andre meldt meg inn i diverse treningssentere i løpet av mitt liv, nevner i fleng Kampen gym, Sats, Nautilus, Mudo instituttet og nå sist Vallhall trenings og terapisenter.. de har alle 1 ting til felles, jeg ender alltid opp som støttemedlem..... Nå har jeg vært aktiv på Studio step up i 1 år og har ingen planer om å slutte der!! Jeg gleder meg til hver eneste trening faktisk og jeg har ALDRI vært noe særlig glad i å trene... Det er noe med miljøet, stemningen, positiviteten og det intime koselige som gjør at treningen blir gøy samtidig som det er slitsomt og ekstremt effektivt!!!

GLEDER MEG TIL TRENING I MORGEN ALLEREDE!!!

God natt!!!

2 kommentarer:

  1. Kan ikke si meg mere enig enn deg, STØTTEMEDLEMSSKAP til ymse studioer kjenner jeg svært godt til.. Jeg kommer også aktivt tilbake til PT`n vår straks gubben er ferdig å jobbe utenbys..

    SvarSlett
  2. Høres veldig bra ut Beate :) Vi har det jo så gøy :))

    SvarSlett